Tema: Re: Liudniausi
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2011-07-11 12:11:05
Pas mus sklypai po  10 aru, bet ne sodai.
As aplamai apie zoliapjoves. Tenka ir pas mociute y sodus nuvaziuot prie
Zatysiu karjero. Nu tikrai del zoliapjoviu dar nei karto nesiparinau.
Bendrai tik sioj diskusijoj pamaciau, kad yra jautriu zmoniu, kurios
oliapjoves parina.
Man sodu bendrijos tai kitas minusas, bent jau minetam babanes sode.
Ten savaitgaliais nuo pavasario iki rudenio sulekia belekiek jaunimo
pauliavot, vat tada ir prasideda.
Naktinis girtu draskymasis keliukais. Riksmai sauksmai, muzonas.