Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Pi.
Data: 2011-07-06 21:54:22
tiesa ir kartas pagalvoju ir as.. gyvenciau bute.. nereiktu zoles pjaut.. ar
sniego kast.. maziau islaidu buto prieziurai butu.. bet.. namo privalumu
daug daugiau.. kaip privatumas, patogumas, savas uzdaras kiemas, tas pats
zoles pjovimas ar sniego kasimas suteikia dziaugsmo..

"dz" <donatas@rees.lt> wrote in message
> na sutinku yra fainu tu naujos statyos butu po limona su 100km terasom ir
> pan, tokiam ir as gyvenciau:), na o siaip turtingi dedes daznai turi koki
> zmogeli, kuris atvaziuoja  nupjana zole ir visa kita nudirba
>
> "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message

>>> negyvenes...o kad kam nors butu noras is nuosavo namo pargrizt atgal i