Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Ruta
Data: 2011-07-11 01:30:16
Am 10.07.2011 23:03, schrieb CodeC:

> o tuo, kad niekuom nesusijes su siandienos NT rinkos realijomis, taigi
> ir su diskusijos tema. diskusija (straipsnis) praktiskai apie tai, kokie
> durni yra tie, kurie turedami kisenej tam tikra skaiciu pinigu uz juos
> renkasi ne 'gyvenima be rupesciu' 50kv.m dezutej, o savo jegom statosi
> kazkoki nameli. stato ilgai, blogai irengia ir panasiai. va apie ka
> diskusija.

Ne, tik straipsnis apie tai. O diskusija jau seniai vėl nukrypo į senas
vėžes - kas geriau, namas ar butas.

> mano zodziai eilini karta buvo iskraipyti. as sakiau tik tiek, kad
> turedamas ribota kieki pinigu, zmogus besirenkantis busta, turi mazai
> sansu tiketis kokybisko gyvenimo bute. tie shansai praktiskai nuliniai.
> del milijono REALIU priezasciu.

Tai man atrodo, kad dėl šansų gausos niekas ir nesiginčyja. Aš visoj
diskusijoj išskaičiau du teiginius 1) šansai maži 2) jie nelabai (ar
bent jau daug mažiau, nei galvojama) priklauso nuo investuojamų pinigų.
Bet "maži" man asmeniškai nereiškia lygus 0.

> tu sansu zymiai daugiau pasistacius, kad ir pati paprasciausia namuka
> kokiam nors sode.

Teisingai, čia tavo nuomonė. Bet vėlgi viskas atsiremia į tai, kaip
žmogus įsivaizduoja, kas yra "kokybiškas gyvenimas". Ir patikėk, tai
tikrai nėra kažkas tokio, ką visi įsivaizduoja vienodai.

pavieniai Lino, Dainiusho ar tavo atvejai nieko
> nekeicia.

O turi? Aš manau, kad tai tiesiog pavyzdžiai, parodantys, kad visgi yra
ir tokių.

  beto, jie savaime suprantama pateikti 'isfiltruoti', vien tik
> is geros puses.

Kaip ir tavo teigiami namo privalumai, turbūt :)))

  man va - norinciam pirkt - nuo to geru butu gerose
> vietose su gerais kaimynais nei atsiranda nei padaugeja. taigi, renkuosi
> kita - REALU ir prieinama varianta.

Hmm, o tu iš viso ar bent ieškojai? Ir netekai vilties ir nusprendei,
kad bus geriau taip?
Aš manau, kad nei vienas iš čia diskutavusių nenori tavęs "atvesti į
doros kelią" ir įtikinti, kad daug laimingesnis būsi gyvendamas bute.
Jeigu tau namas geriau, tai geriau, man negaila :)

Bet mane visgi šiek tiek suintrigavo pirmos audringos reakcijos į tą
straipsnį. Nes jeigu ten surašytos visiškos nesąmonės, tai manęs
asmeniškai jos nekasytų - pagūžčiočiau gal pečiais, pasakyčiau, kad jau
visai "nusirašė", ar, greičiausiai, tokio straipsnio net iki galo
neperskaityčiau. Bet toks audringas pasipiktinimas? Ar tik nebus taip,
kad nėra dūmų be ugnies, ir ne viskas, kas ten parašyta, tokia jau
nesąmonė, o yra užkabinta jautrių (nors nenorimų pripažinti) vietų?