Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-07 16:40:31
On 07/07/2011 04:23 PM, mindis wrote:

> tau ziuriu vienas pagrindiniu argumentu saslo kepimas. Nieko, su amzium
> praeis. :)

tikrai ne. siaip labiau megstu bulves folijoj su lasinukais zarijose
keptas ;)

is svarbesniu tai butu privatumas, gali praktiskai ciela diena lauke
but, vaikas salia krapstosi, savam kieme nebaisu daikta palikt. zodziu
iseini su tam tikra kruva daiktu ryte ir pareini vakare, nereik nieko
nesiot pirmyn atgal. poto dar viens is noru yra kelios lysves darzo.
galimybe kazka pakonstruot, pameistrauti. bute visa tai arba isvis
neimanoma arba labai nepatogu.