Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Pi.
Data: 2011-07-07 18:28:44
pas mane tik keliolika aru pievos.. kurioje..3 vysnaites, 2 slyvos.. 3
eglutes, 3 svarainiai, keletas gelyciu.. tuju koks 35metrai..  nieko daug..
principas buvo kuo daugiau vejos, nes trys vaikai cia be  ju draugu:)), tad
zaisti su kamuoliu, ciuozti nuo ciuozynes, kapstytis smelio dezej pats tas..
beja smelio dezes gyvenant bute vaikai negali turet(kamabry laikyt
atpuola).. nes jos neuzdengsi.. suniukai, kaciukai ir pan.. ciuozyne ar
baiseinas irgi neilgai "grotu".. sakykit ka norit.. bet name vaikus augint
paprasciau.. mano vaikai irgi tuo patenkint labiau, nei gyvendami bute..
nori i lauka -eik.. nereikia pro 9a. langa sukaut, kad pareitu vakarienes,
ar, kad nevalgytu geltono sniego..