Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-11 12:52:49
    Ir daugiau tokiu navarotu yra. Va, kad ir shitos cia taip sureiksmintos
supynes, be kuriu vaikas lygtai vsio, pizdiec - daunu uzaugs. Nors kai kas
negali patiket, bet prie mano turimo  buto stovi tvarkingos ir priziuretos
supynes bei visa zaidimu aikstele. Nu vat neidomi ji geziukams. Yra kokie
4-5 irengimai. Mano vaikam dzin - kieno jos - Petro, Marytes ar pan. Ateina,
susitinka su chebra, zaidzia, supasi. Ir pramogu daugiau ir nevienam
idomiau. O pas mane privaciam kieme... Nu siais metais vat jau susikaupsiu.
Pasikvieciau jau kolega uzsekanti savaitgali pas save. Vaziuosim ermitazan,
pirksim pusfabrikati, imsim busika, puse dienos krushimes su tom lentomis ir
zememis - bet pasidesim pliusa - esam seimos diedai, va sukaliau supynes. Nu
ir? Kuo tos supynes bus geresnes? Kad vaikui privacios? Nezinau kaip
kitiems, bet man vienam suptis neidomu budavo - ne fengshui kazkoks.... O ir
viena supyne su viena laipyne...  Kokia dar nauda pries stovincias prie
daugiabucio? O jei kazkas gyvenime mato tik sulauzytas ir sugadintas - nu ka
padarysi - ash kitaip ziuriu i pasauli ir ner ten viskas taip blogai.

"trint"  wrote in message news:ivefi0$qpi$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia jau kitas reikalas.
Is pradziu i pjovima ziurejau kaip i kazkoki alia bile kad ne prie teliko.
Siemet mielu noru jau perleisciau sita DARBA kam nors.