Tema: Re: Liudniausi
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-11 11:01:19
Turint ribotą kiekį pinigų, kur kas realiau susirast problemų nekeliantį
butą nei visą gyvenimą statytis namą soduose. Nebent tas namo statymas
yra hobis, tada nėra apie ką diskutuot. Man patinka komfortas, taigi,
kol neturiu pinigų normaliam namui geroje vietoje su sutvarkyta aplinka
ir t.t., tol man butas n kartų geriau.
Tavo argumentai baigiasi tik ties tuo, kad VISI, gyvenantys butuose yra
idijotai, nes nu va praktiškai už tiek pat galima gi sode gyvent.