Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Arj
Data: 2011-07-07 10:45:36
> briedas. tikrai nieks nerukys salia balkone, laiptinej. neprisikins savo suns tau po langu ir nepastatys masinos prie
> laiptines duru. nepaleis muzikos tiesiai virs galvos, nepriters kiemo, laiptines ir pan... kad salia sklype kazkas
> gyvens viskas aisku, bet man yra didelis ir esminis skirtumas, kur tai vyksta bendroj teritorijoj ir tiesiogiai tau
> itaka daro, ir kur vyksta atskiroj valdoj.

nuvaziuok gal karta i sodus savaitgali ir pasivaiksciok.
Pamatysi - vienas trimeriu pjauna sole - garsas per puse kilometro aidi, kitas malkas pjauna, pas kita sveciu atvaziave
10 masineliu ir muzonas per 1 km sklinda, ketvirtas pernykcius lapus sugalvojo sudeginti ir dumai per visus sodus
pasklido, penktas super derlingo pauksciu meslo uzsiveze, nuo kurio kvapas toks kad blogiau nei nuo valymo irenginiu, ir
t.t.