Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-11 10:02:02
O daugiabutis, tai tik slako blokai ir asfaltas. Pavyzdziui ash sau pagal
tave iteigiau, kad uz 15 metru nuo mano vaikystes daugiabucio namo didelis
ir grazus parkelis, salia ezeras, pliazas, graziai sutvarkyta aplinka.
Blogai?

"CodeC"  wrote in message news:ive6r8$d8m$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/11/2011 09:52 AM, Dainiushas wrote:
> aš 15 metų vasaras leidau kaime iš didžiosios raidės. Tai vis dar sotus
> tos tylos ir ramybės :)

kaip supratau vaikyste. tai dabar kada ramiai atsisedes pagalvok ir
prisimink ja. ir poto pamastyk ar tikrai noretum, kad jinai butu buvusi
praleista ant asfalto, saligatvio ir tarp bloku.