Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-07 21:25:15
On 07/07/2011 11:42 AM, mummis wrote:
> ta ir turejau omeni - galima shikti ir tapshnoti bei kitaip poilsiauti
> nekreipiant demesio i tai, kas darosi aplinkui. ar daugiabutyje ar savo
> sklype cia jau didelio skirtumo nera.

klysti. tai ka sugebi sau isiteigt, nebutinai is tikro yra tikra ir
veikia. nors ir bandai parodyt kad debilas kaimynas kuris tau ziauriai
nepatinka tau yra tuscia vieta, is tikruju savyje visa ta sh nesioji,
jis kaupiasi. nors ir bandai negirdet traukiniu, masinu, miesto ir
kaimynu triuksmo, tavo organizmas ji girdi. nieks nevyksta be pasekmiu.
kai ka gal net neateitu mintis susieti, bet pagyvenus uzmiestyje, arciau
gamtos, ramybej (ten jos tikrai daugiau), uztikrintai pajunti skirtuma.
tiek savijautoj, tiek savo elgesyje. o viskas galu gale atsiliepia
sveikatai, nuotaikai, santykiuose su artimaisiais, galu gale sugebejimui
susikaupti, darbingumui, isradingumui. daug kas tai nustumia i paskutine
vieta ir pirmenybe teikia atstumui iki baro, man tuo tarpu kaip tik
svarbiau mano galva tikresnes vertybes, nei susigalvotos.