Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-10 22:10:41
On 07/10/2011 09:54 PM, Ruta wrote:

> Lino nepažįstu ir kaip ten konkrečiai yra nežinau. Gal viskas taip
> lengvai ir per vieną dieną nepasidarė. Bet kad vieną kartą "užkūrus"
> teisingus santykius, paskui jau gana lengvai einasi (nes seniai prižiūri
> naujokus) - tai tikrai tikėtina.

tiketina ar ne, man tik juokinga kaip cia bandoma irodyt kad shudas yra
sviestas. lyg nebutu aisku, kad didziuma atveju net du kaimynai po vienu
stogu nesutaria. o cia matai sutaria ir su kaimynais visais nuostabiai,
vieni kitiems patinka, ir gezus aukleja, kartu mageli kieme klauso.
zodziu kokia tai oaze dykumoj. lyg diskutuojantys patys nemate kiemu,
butu ir nesupranta del ko jie tokie. Linas eilini karta stengiasi kazka
irodyt neaisku kam. kazkoks saves raminimas.