Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-07 15:25:26
On 07/07/2011 03:20 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Nu -paskutinis pedagogikos zodis - uzdaryt vaikus shifonjereje ir
> istraukt savaitgaliui tik dulkes nusluostyt.
>
> O lauzo/dergia sprendziasi labai elementariai - nei prie mano tevu nei
> kur gyvenau bute, to nebudavo su elementaria pedagogika,
> nereikalajauncia Makarenkos talento.

kokia dar ble pedagokika, jeigu pastoviai sliosais eina gaujos 15-16
metu pyzduku su fizo bambaliais. per kiemus, per darzeliu teritorijas.
supynes sulauzytos, nors pastatytos pries kelis metus. siemku kruvos,
kancaru, kruvos, priskrepliuota, priemetyta siuksliu. poto kas dar
netingi sabaka isveda pashikt. va ir prasom bendras kiemas, zolyte :)
noreciau paziuret kaip tu ta pedagokika uzsiemi.