Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-07 10:50:35
On 07/07/2011 10:45 AM, Arj wrote:

> nuvaziuok gal karta i sodus savaitgali ir pasivaiksciok.
> Pamatysi - vienas trimeriu pjauna sole - garsas per puse kilometro aidi, kitas malkas pjauna, pas kita sveciu atvaziave
> 10 masineliu ir muzonas per 1 km sklinda, ketvirtas pernykcius lapus sugalvojo sudeginti ir dumai per visus sodus
> pasklido, penktas super derlingo pauksciu meslo uzsiveze, nuo kurio kvapas toks kad blogiau nei nuo valymo irenginiu, ir
> t.t.

nu man nereikia nei sodu. as i tikra kaima nuvaziuoju, kur yra viskas ka
tu rasai + dar eile tik kaimui budingu reiskiniu. ir as ten atsigaunu
kaip niekur kitur. net neskaitant debilo kuris po tuo paciu stogu kitoj
namo daly gyvena. faktiskai jei jo nebutu, butu idealu. su daugiabuciu
lygint net nera ka...