Tema: Re: Liudniausi
Autorius: dz
Data: 2011-07-07 15:11:28
1. na nelabai gaunasi uz 200kvm ploto nama geras butas, ir sodyba iki 100km
nuo miesto
2. na mane irgi nervina nedadaryti kampai (na jau ju beveik nera), taciau
turiu viena nedazyta sandelini siuo metu visiskai nereikalinga kambari ir
viena neirengta san mazga uz duru, sitie beveik nenervuoja:)
3.pasitaiko, bet labai retai, tenka siuo metu paorganizuot biski remontu tu
senu butu, tai siaubas, visos pencijos ziuri per akutes, knisa darbininkam
prota del visokiu smulkmenu, inzinerines sistemos totaliai nugyvenusios,
kiekviena akimirka gali suduose plaukt, stovai vos gyvi, o kad juos
pasikeist reik su kaimynais tartis....na bet cia viskas sutvarkoma,
blogiausia kaip kazkas minejo tie labai skirtingi socialiniai sluoksniai,
nuo isprotejusio bomzo iki turtingo dedes su nuomone, kad jam butas labiau
patinka:)