Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-11 11:26:01
On 07/11/2011 11:01 AM, spakainas wrote:
> Turint ribotą kiekį pinigų, kur kas realiau susirast problemų nekeliantį
> butą nei visą gyvenimą statytis namą soduose. Nebent tas namo statymas
> yra hobis, tada nėra apie ką diskutuot. Man patinka komfortas, taigi,
> kol neturiu pinigų normaliam namui geroje vietoje su sutvarkyta aplinka
> ir t.t., tol man butas n kartų geriau.
> Tavo argumentai baigiasi tik ties tuo, kad VISI, gyvenantys butuose yra
> idijotai, nes nu va praktiškai už tiek pat galima gi sode gyvent.

taip sneka tie, kurie mazai domejosi ir kainose gaudosi.
uz suma, kuria sumoki uz buta, gali ranku nepajudines nusipirkt soda ir
pasamdyt imone kad ten paprasta namuka pastatytu. paprasta turiu galvoj
su visais patogumais, kuriuos turi bute. daug kas namo neisivaizduoja be
visokiu pirciu, baseinu, dvivieciu sildomu garazu, klinkeriu apklijuotu
sienu, tvoru dvimetriniu ir pan. todel atseit namui reik zymiai daugiau
nei butui.
beje idijotais nevadinau nieko.