Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Pi.
Data: 2011-07-07 00:01:25
asmeniskai man ne prabanga svarbu.. kaip dainiushas sake.. normalaus,
normalioj vietoj.. ir tai visiskai nereiskia prabangos(mano poziuriu)..
statybos kokybe, vieta(tiek privaziavimas, tiek parkingas, tiek susisiekimas
su viesuoju tr., mokyklos, darzeliai), kaimynai(nors jie migruojantis gali
but.. bet tai vel kazkiek koreliuojasi su kokybe) ypac, tai pasidaro svarbu,
kai nori ka nors remontuot ar rekonstruot.. vat tas bute man ir nepatinka
labiausiai..