Tema: Re: Liudniausi
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-07 11:49:32
Dalis tiesos yra, bet aš galiu kai ką ir pakritikuot:

1. Jei statai viską iškart, tada vadinasi turi daug pinigų. Jei turi
daug pinigų, galima surast ir mieste gerą ir geroj vietoj butą su gerais
kaimynais ir žaluma aplinkui. Už likusius dar galima sodybą ant ežero
kranto nusipirkt, su visais tais "eksliuzyviniais" malonumais, kaip
žolės pjovimas ir tvoros remontas savaitgaliais.

2. Jei nepavyksta įsirengt visų reikalingų kambarių, vadinasi gerbūvis
irgi bus neįrengtas. O tai jau didelis diskomfortas, kasdien braidyt po
purvus. Pvz man asmeniškai reikia visko čia ir dabar, aš kiekvieną dieną
nervuojuosi jei koks kampas namuose yra nepabaigtas ar kabo ant
snarglių. Bet čia kiekvienam pagal poreikius, gal kam ir patinka kasdien
gyvent statybose, man tai tikrai ne.

3. Pilnai sutinku. Čia namo pliusas. Kur kas geriau padirbėt fiziškai
nei prie kompo ar tv smirdėt.

4. Dėl gyvenimo chruščiofkėj - nebūčiau toks kategoriškas. Yra tikrai
neblogų namų ir su gerais kaimynais. Mes pvz butą irgi pirkom '65
statybos daugiabutyje, bet: namo bendrija tvarkosi viską padoriai,
laiptinės švarios, kieme po langais gėlynai, žolė ir vaikų žaidimo
aikštelė, butas arti miesto centro (žirmūnai), per gerą pusvalandį
galima pasivaikštant iki katedros nueit, po senamiestį paslampinėt. Ir
visa tai tik 165k už 3 kambarių butą su santykinai mažom šildymo
išlaidom (šią žiemą max 300 lt buvo, kai kambariuose 21-22 laipsniai).

Taigi, kurlink lenkiu - tiek butas tiek namas turi savų pliusų ir savų
minusų. Asmeniškai aš namo nenorėsiu dar taip kokius 10-15 metų (man
dabar 30), nes gyvenam gan aktyvų gyvenimą, mum reikia miesto,
savaitgalius dažniausia praleidžiam ne namie. Nuvažiavęs pas
draugus/gimines į namą, pasidžiaugiu pievute kokias 10 min, bet taip
daugiau ir neturiu dėl ko jiems pavydėt ;] Buto mieste niekad neatsisakysim.