Tema: Re: Liudniausi
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-11 13:08:19
On 07/11/2011 12:52 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Ir daugiau tokiu navarotu yra. Va, kad ir shitos cia taip sureiksmintos
> supynes, be kuriu vaikas lygtai vsio, pizdiec - daunu uzaugs. Nors kai
> kas negali patiket, bet prie mano turimo buto stovi tvarkingos ir
> priziuretos supynes bei visa zaidimu aikstele. Nu vat neidomi ji
> geziukams. Yra kokie 4-5 irengimai. Mano vaikam dzin - kieno jos -
> Petro, Marytes ar pan. Ateina, susitinka su chebra, zaidzia, supasi. Ir
> pramogu daugiau ir nevienam idomiau. O pas mane privaciam kieme... Nu
> siais metais vat jau susikaupsiu. Pasikvieciau jau kolega uzsekanti
> [...]

reik suprast kaime/sode/uzmiesty tai vaikas bus vienas 10km spinduliu
aplink. skirtumas tik toks, kad uzmiesty jie supasi ir zaidzia grynam
ora, mieste aplinki masinas ir laiptines, uzmiesty aplink krumus,
medzius, tvoras, prudus, namus ir pan. o siaip tai dazniausias vaizdelis
paaugusiu 'vaiku' mieste - sedet ant kokio sulauzhyto suoliuko, klausyt
mobiliaku, grauzti siemkes, rukyt ir kietai sneket kad visas kiemas
girdetu. net sulauzhytu supyniu nereik, daugeliu atveju net tokiu nera,
vienintele karstykle kieme - skersinis kilimam purtyti. kaime/soduose
bent jau pavaiksto, pabegioja daugiau, i koki miskeli nueina, veiklos
susiranda. mieste jei ne mineti laiptu saugotojai tai sedi prie kompo ir
teliko. nes paprasciausiai nera ka veikti. pvz, kur pavazinet dviraciu
mazam vaikui? kiemai pilni masinu, vieno per gatves skersai miesta iki
kokio ale parko paleist nesinori. tai nebent gyveni kazkur arti parko,
bet visi arti gyvent negali.