Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-08 20:31:51
Gana išsamiai išdėsčiau savo nuomonę praeitame poste, tad nematau reikalo kartotis. Dėl tų darželių nieko nežinau, kiekvieną atvejį reikia nagrinėti atskirai. Jei ten kas buvo netinkama, tai tiek pat netinkama, turbūt, tokiose įstaigose būtų ir heteroseksualių lytinių santykių bei pornografijos propagavimas.

P.s. dėl pačios pornografijos (heteroseksualios), tai man irgi nesuprantama kodėl ją reikia drausti. Juk lytiniai santykiai visai normalus ir būtinas žmonijos išlikimui dalykas.