Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-07 09:13:54
well - stipriai priklauso, jei bendraut su klientais shmutkiu parduotuvej, tai gejus matyt dar ir geresnis pasirinkimas butu, jei bendraut su klientais 'neoriginaliu bnv detaliu' parduotuvej - tada sutikchiau, kad verslo logikos prasme pasielgei teisingai:)

kas del parashymo, kad yra gejus - na, imho tai kaip tik nushirdumas zhmogaus - butu blogiau, jai priimtum ir paskui suzhinotum, vat atleidimas vien uzh tai kad gejus, mtyt nuskambetu per lietuva, jei chiuvas su inicietyva:)