Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-07 10:45:50
Tokios uniformos irgi kažkiek reguliuojamos įstatymų. Ir tie įstatymai yra bendri. Jei negalima nešiotis bybių maketų ir shortukų su skylėm ties subine, tai turi būti draudžiama ir heteroseksualams, ir homoseksualams.

Bent jau Vakaruose labai dažnai žmonės, neafišuodami savo seksualinės orientacijos, prieš ką nors protestuoja ar daro šiaip kokias masines atrakcijas išsirengę ir kažkokių problemų dėl to nekyla. Aš viešame žmogaus apsinuoginime irgi neįžvelgiu jokio pavojaus ir jo nesmerkiu.

Dėl bybių, tai ir taip ant kiekvieno kampo jų paaugliai pripaišę. O šiaip falo kultas buvo daugelyje senų civalizacijų, statė didžiules bybių skulptūras ir kitaip jį garbino. Bybių maketuose irgi neįžiūriu grėsmės visuomenei ar įžeidimo.