Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-05 16:30:52
Tai bet kokio parado pagrindinis tikslas paprastai ir yra prasiėjimas. Vakaruose, pvz. Paryžiuje tai jis būna kaip koks karnavalas, bet ten, aišku, šilčiau ir agresyvių kaimiečių neprisirenka. O šiaip, jei nežinai koks parado tikslas, tai kodėl protestuoji? Bet, aišku, Lietuvos liaudis mėgsta protestuoti prieš viską, ko nesupranta. Jei aš nesuprantu - vadinasi mane gali apgauti - toks užaštrintas savisaugos instinktas. Ne iš gero gyvenimo, aišku.