Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Fla
Data: 2010-05-05 17:30:21
Nu gerai. Itikinot. As nuo shiol irgi priesh.

Ble nuoshirdzhiai achiu jums vyrai, ir aishku dievuliui, kad laiku nushvietet
man prota, ir parodet i kokias amoralias shlykshtunes visa tai butu ishvirte :(
Turbut apnarplioje man prota buvo kazhkokie pederastishki kerai.

Kol stiprybe nepraejo, einu paziureti ar garsaplokschiu kolekcijoje nera isipainioje
fredzhio merkurio ar modern talking irashu, kuriuos be abejones tuoj pat sudeginsiu.

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)