Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 19:05:17
Nematau problemos. Jei jie protestuoja prieš juos diskriminuojančius, o tu jų nediskriminuoji, tai kodėl laikai tai protestu prieš save? Aš, pvz., nesu gėjus, bet visiškai nelaikau kad šis protestas nukreiptas prieš mane.

Kitą vertus kai gydytojai ar mokytojai protestuoja dėl mažų atlyginimų, o pensininkai dėl mažų pensijų - tai iš esmės kaip tik nukreipta prieš visus kitus, nes pinigai iš dangaus nebyra, ir tie didinimai bus atliekami arba kitų biudžeto išmokų sąskaita, arba padidinus mokesčius.

Pagaliau jei kažkas protestuoja prieš valdžią, o aš už tą valdžią balsavau - tai protestas prieš mane, jei protestuoja prieš kokį įstatymą, o aš esu už jį - tai irgi protestas prieš mane. Ir aplamai, jei prieš kažką protestuojama, tai kažkam tai turi nepatikti. Bet demokratinės visuomenės esmė ta, kad turi būti užtikrinta taikių protestų ir nuomonės reiškimo laisvė, ir jos niekas neturi teisės slopinti. Yra tik du pasirinkimai - viena nuomonė ar pozicija, ar jų daug.