Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-05 19:04:08
poxulizmas ar ne poxulizmas, bet p*darams tolerancija buvo tol, kol nelindo prie mano ar mano vaikų šiknos, ir kol nelindo prie jų smegeninių su savo išsišokimais apie lygias teises iki spec. programų darželinukų smegenų plovimui.
NX tokią Lietuvėlę, jei be visų rūpesčių dar ir šitie čia šiknas draskys.

Geriau mano berniukas užaugęs gyvens nelaimingas (nesusipratęs) su moterimi, negu tokių paradų ir viešo eskalavimo dėka įžvelgs savyje p*dariškumo užuogimdas ir tada jau sieloje LAIMINGAS draskysis šiknas ir čiulps gražiems jauniems berniukams pakampėse.