Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 20:34:24
Kiek suprantu - už toleranciją. T.y. to renginio prasmė yra tol, kol yra prieštaraujančių jam ir siekinčių jį uždrausti. Jei tolerancijos problemos pas mus nebūtų, tokia demonstracija netektų prasmės ir niekam nebūtų įdomi. Tada jie, jei turėtų pakankamai žmonių ir šie netingėtų pasiruošti, galėtų rengti kokius nors karnavalus, kad pritrauktų žioplių dėmesį, kaip ir būna labiau tolerantiškose šalyse.

O šiaip tai aš laimingas kad nereikia gilintis į kiekvienos eisenos keliamus tikslus ir reikalavimus, ir jau daugiau nei 20 m. gegužės mėnesį neprivalau dalyvauti jokiose demonstracijose.