Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-07 08:58:21
Čia kažkokiam 2006 m laikraštyje radau:

Gėjų ir lesbiečių paradai (Pride parade) pasaulyje nėra naujiena. Pirmasis įvyko JAV 1969 metais kaip protesto demonstracija prieš gėjų diskriminaciją bei smurtą prieš juos Niujorke. Dabar šios metinės šventės įvairiose Europos sostinėse labiau primena Rio de Žaneiro karnavalą nei politines eitynes. Bent jau tokį įspūdį man paliko Kopenhagoje rugpjūčio 19 dieną vykusi tradicinė gėjų, lesbiečių, biseksualų ir transseksualų šventė.
Kaip ir rašiau, tolerantiškose šalyse jos virsta karnavalais. Nematau čia nieko blogo - atrakcija ir tiek, karnavalo prie progos gal ir aš nueičiau pažiūrėti.