Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 20:57:18
Drįsčiau patebėti, kad prieš kelias dešimtis metų pas mus, o pas negrus ir dabar lakstančios po kiemą vištos turėjo/turi daug geresnes sąlygas nei moderniuose kiaušinių fabrikuose, kuriose jos tik galvas gali krutinti, ir tai tik tam, kad pašarų perdirbimo į kiaušinius procesas nesutriktų. Panašiai ir su mėsos auginimo fabrikais. Apie gyvūnų teises pradedama pezėti tik tada, kai kalba pasisuka apie gyvūnus, tapusius mėgiamais žaislais.