Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: gediminas
Data: 2010-05-05 17:41:06
man idomu, kaip jie ten atsirado pirmoj vietoj (in the first place).

Siaip tai px tie gejai, tai yra pyderai, bet ant kiek faina is sono ziuret i
tas rietenas, tai jezusmarija. Pyderai nori zygiuot, kiti parinasi kaip
sugriaus jie cia visas vertybes, treti parinasi, kaip cia tie vertybiu
sergetojai zmogaus teises nori varzyt, dar ketvirti eis is orinuko i gejus
saudyt. O as vienas protingiausias stoviu su balta kurtke ir juokiuosi is
visu.