Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: FX
Data: 2010-05-05 18:16:50
Chia tas pats kas rekti ash priesh tai kad butu draudzhiama daryti
nusikaltimus jei taip yra sprendzhiamos problemos, taves paklaus, o kas per
problemos, tu pasakysi O MAN PX ASH VISTIEK SHITAME REIKALE NEDALYVAUJU TAI
BBD BET ASH PRIESH DRAUDIMA :DDDD

Tu apsispresk ar tu turi nuomone shiuo klausimu ar ne, nes dabar rashineji
neaishkiai labai...

FX