Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-06 19:34:48
Vienas dalykas, vaiko akyse lieku bishki durniaus vietoj – kazhka shneku shneku, o dedes kazhkokie aishkina visai ka kita. Kam ishkraipyt tikrove...? Kitas – apie veiksnius itakojancius vaiko seksualine orientacija jau bishki uzhsiminiau pirm – nemanau, kad homo ir hetero vaikui turi buti pateikta kaip du lygiaverciai dalykai, nes jie tokie ir nera.