Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: FX
Data: 2010-05-05 17:42:21
Tai OK tegul demonstruoja, o prie ko chia valstybes apsauga? Uzh 200 shtukiu
zhinai koks X6'as isheina? Tas kas organizuoja renginy, mitinga,
demonstracija ar kita bledstva tegul pats ir susimoka uzh policijos ar
privachiu saugos tarnybu apsauga... kaip manai ish kruvos mentu kurie turejo
buti mobilizuoti shiam renginiui saugoti kiek yra uzh shy paradzhiuka :D ju
nuomones kas nors klause ar jie nori matyti pyderu kruva zhygiuojanchiu? Gal
policininkui kokiam po to sutriks dvasine pusiausvyra tokio renginio metu,
kaip jis tada atliks pareiga priesh tevyne ir lietuvos piliechius? :D

FX