Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-05 17:52:10
Tai jau daviau pavyzdį su valstybės integralumu, su vagimis ir banditais. Jei mums gali pasirodyti, kad neapsiginsime nuo išorinės grėsmės - reikia atsisakyti ginti valstybę (kaip 40-ais metais)? Jeigu nesusitvarkome su vagimis ir banditais (o panašu, kad taipir yra) - reikia uždrausti žmonėms turėti nuosavybės? Tai ko verta valstybė, kuri nesugeba užtikrinti savo piliečių konstitucinės teisės - susirinkimų laisvės, apsiginti nuo grupės dalbajobų? Kyla klausimas ar Lietuva iš tikrųjų visavertiška ir demokratiška valstybė. Tada gal reikia nepretenduoti į demokratinės valstybės statusą ir panaikinti Konstitucijos straipsnius, kurių veikimo nesugebame užtikrinti?

Šiuo atveju balsai iš ES teisūs - mes įsiliejame į ES pripažindami jų propaguojamas demokratines vertybes. Jeigu tų vertybių nesugebame užtikrinti, tai gal mes ne ten ėjome, arba mums dar per anksti į tą Europą? Gal užsidarome sienas ir atitraukiame savo darbo jėgą iš ES fabrikų ir laukų?