Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-06 12:50:47
Ash esu priesh ju paradus. Pagrinde del to, kad visas tas ju gomosiatinos burbulas yra pagristas melu, ir viena kita pozityvo proshvaiste to vistiek neatsveria. Esu priesh homopropaganda. Priesh pacius gejus - ne, man asmenishkai jie netrukdo. Gen. prokuroro shis sumanymas man prie shirdies – ir didzhioji dalis publikos patenkinta, ir riaushiu nekilo, ir pinigu sutaupyta ant ju malshinimo, ir sau pliusiuka uzhsidejo kaimieciu akyse :) Visumoj – racionaliai pasielge.