Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-06 20:00:50
Ash zhinau kad nupyzdins ta mashina, bet vistiek man reikia butent tos ir ne kitos, vistiek ja perku ir teisingumo organu reikalauju, kad dabar apsaugotu ja: sutrauktu riaushiu malshinimo pajegas prie mano namu, mieste perprogramintu mano poreikiams shviesoforu persijunginejimo grafikus ir skirtu palydai 4 vandens patrankas, kad srovemis vagis nubaidytu. Zhodzhiu uzhtikrintu apsauga, nes Anglijos karalienei tai galejo, chule cia dabar neapsaugot mano mashinos...? Beje, kad sumoketu algas riaushiu malshinimo pulkui, babkiu turi nurezht nuo pensininku, nes toks solidarumo principas. O ash kaip ne kaip esu pilietis, ir turiu konstitucine teise i ta mashina.