Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: FX
Data: 2010-05-05 17:22:23
Pala tai jei shimtas pyderu susirinks pademonstruoti prie prezidenturos su
reikalavimu nepazheidineti ju teisiu ir ju atstova skirti y prezidentus pvz:
V. Simonko su ta salyga kad homofobishka tauta nebalsuojanti uzh geju
pazheidzhia jo teise tapti LR prezidentu tai visi tures paskeschioti
rankomis ir sakyti A JO SORRY TEBUNIE KAIP JUS SAKOT TIK NESHAUKIT PER VISA
EUROPA APIE SAVO TEISIU PAZHEIDIMA :DDD

FX