Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-06 18:18:42
Tai buvo pries menesi. Turejau galvoj, kad nenuskriaudziu vien tik del to.
Jei pasamdau valytoja man plaut grindis, o jis tai atlieka blogai, tai ash
skriaudziu valytoja, o ne piderasta jo asmenyje. Jei kandidatas nuo pirmo CV
lapo mpjuoja bybiu ir aiskina koks jis pedikas, ash irgi jo nepriimu dirbt.
Ne todel, kad jis pedikas, o todel, kad mano nuomone jam su galva negerai.