Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-06 17:28:49
Linas Petkevičius rašė:
> Sakykim vyksta renginys numeris 1. Kokia iprastine demonstracija -
> pensininkai priesh seima, policininkai ar medikai pries vyriausybe.

Esminė klaida – manymas, kad mitinguojama PRIEŠ ką nors. Mitinguojama
visada UŽ kokią nors NAUDĄ SAU.

  algos nori. Taciau kazkaip neteko girdeti pasiulymu, kad va - bus
> akusheriu mitingas, einam jas plytomis uzmetom. Nueina jos,
> atmitinguoja, pasaliniai stebetojai - gal koks turistas uzklydes, pora
> zurnaliugu ir policininkas, kuris saugo tas seseles nuo isteriniu
> poelgiu - kad kokiam Kubiliui antausio neuzmestu ar langu neisbarskintu.
> MANES TAI NELIECIA.

Kaip tai neliečia, jei taip aršiai tyčiojiesi iš BET KOKIO
NEVYRIAUSYBINIO mitingo?

> skiriasi. Gal tiksliau turinys ir i ka nukreiptas tas turinys. Jie per
> mitinga nori aiskint - heteroseksualai mus skriaudzia, darbdaviai mus
> diskriminuoja, gatveje jei einam susikibe uz rankuciu ish musu juokias
> ir t.t..

Iš kur taip gerai žinai programą ir BŪSIMŲ kalbų turinį?

> T.y. jie protestuoja priesh kitus asmenis, tame tarpe ir priesh
> mane. IR MANE TAI LIECIA.

Kur tu tose kalbose įžvelgi protestą PRIEŠ TAVE? Jie, skirtingai nuo
medikų ar policininkų, tavo PINIGŲ NEPRAŠO.

> tikra grupe - esu pedikas arba ne. Ir kai pedikai sako, kad kita grupe
> juos skriaudzia man tai nepatinka ir ash priestarauju tokiems sakymams,
> nes tai nesazininga mano atzvilgiu.

Kiek kartų pedikai sakė, kad TU juos skriaudi darbe? O štai dabar jau
galės sakyti, nes TU prieštarauji jų demonstracijai, nors ji tave liečia
tikrai mažiau nei medikų algų didinimas.

> Jei seseles nusprestu mitinguot ne del mazu
> algu, o todel,kad joms nepatinka Vilniaus rajono pacientai, manau ju
> mitingas irgi nebutu priimtinas.

Taip, būtų nepriimtinas, ir jos net leidimo tam mitingui negautų, nes
jos protestuotų PRIEŠ tam tikrą žmonių grupę. Gėjai savo parade
neprotestuos prieš tave asmeniškai ir jokių tavo laisvių nesuvaržys.