Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-07 17:36:06
Esu verčiamas eiti pirkti Glocką iš Andriaus, idant vėmalais bespringstant reikės kur nors numesti netoli savęs.

Matai, NEtolerancija seksualinėms mažumoms gali būti nušviečiama ir iš gerosios pusės - ji apima NEtoleranciją pedofilams, nekrofilams ir kitiems išsigimėliams.

Jei jau toleruoti visa mažumas teisiškai - tai VISAS mažumas.
Čia kaip leidimas rašyti lenkų raideles į pasus - jei jau leidžiam, tai gal davai leidžiam ir hebrajų, arabų, kiniečių rašmenis?

O "daugumos" požiūris į mažumą - tolerantiškas būna tik tada, kai dauguma randa kažkokių tai motyvų "nusileisti". Gėjų atveju pasaulio seksualinės orientacijos dauguma nusileido vienai iš mažumų, tiesiog priimdami gėjiškumą kaip "normalų išsigimimą". Pedofilam tolerancija dar "neišsivystė", nes ten DAUGUMA nusprendė, kad yra pažeidžiamos vaikų teisės. Nekrofilijos atveju - žeidžiamas mirusiojo atminimas, "orumas", etc.
O p&darai - ką. Na, čiulpia vienas kitam šokoladinius štolcus sau tyliai kamputyje, ir lai čiulpia. Tipo, jokių "vertybių" nepažeidžia, etc.etc.

Kodėl nėra tolerancijos girtiems apsivėmusiems žmonėms gatvėse? Tokį tai greitai apeinate. Ir jei jį sulaikus už tai, kad jis girtas viešoje vietoje - tai jau kaip ir legalu, ane?
O kodėl atsiranda tolerancija gėjams, kurie šlykščiai laižosi skvere, kol mes ramiai sau vaikštinėjam? O kas jiems uždraus, ane? :)

Vėmalai tau nemalonūs? Bet, nors tai ir natūralu, tavo požiūris yra SUBJEKTYVUS!
Lygiai taip pat subjektyvus mano požiūris į man nemalonius vaizdus.