Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-06 16:53:28
o po demonstracijos jie shoks ant shluotu ir skris skinu i anusa krusht ir per lietuvos televizijos antra kanala vietoj labanakt vaikuchiams geju pornucha rodyt? ar ir toliau gyvens savo gyvenimus, kaip gyveno.

man idomiausia, kad jus (oponentai) nesuprantad didzhiausios viso shio reikalo ironijos - paradas yra butinas BUTENT del tokiu pareishkimu kaip jusu. Jei nelaxtytu idiotai su plakatais, kad homoseksualumas yra geda, jei po kiekvieno komentaro apie paradus neatsirastu belekiek buduliu ar klavieturiniu kauboju buduliu pasakojanchiu, kaip jis chia dabar eis dauzhyt nx zhmones, vien todel, kad jie gejai, heck, jei nebutu tokiu skyp'o headeriu kaip tavo nopride - tokio parado ir nebutu. Taigi jus, o ne 'pagani pedikai' esat parado priezhastys...