Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 13:59:21
Čia tos svastikos - tai konkretūs atvejai. Vokietija ir visas pasaulis yra skaudžiai nukentėję dėl fašistinės ideologijos paveiktų žmonių, dėl to tokia stipri viso kas su tuo susiję baimė. Bet jau rašiau, simbolių draudimas man irgi atrodo gana kvailas ir vargu ar atitinka žmogaus teisių sampratą. Turėtų būti draudžiama tik raginti smurtauti, pažeidinėti atskirų žmonių grupių teises.