Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 12:36:40
Na tai džiaukis, galėsi mėgautis homikų kartuvėmis centrinėse miestų aikštėse. O jei Vakarų Europoje būtų priimti šariato įstatymai, nuo jos iš karto nusisukčiau. Kol kas ten to nematau, o islamistų reiškimasis iššauks naturalią priešišką reakciją, dėl ko gali būti apribotos jų teisės ir imigracija.