Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 15:38:08
Jau rašiau, patys tikriausiai jie nekalti dėl savo iškrypimų (nebijau vadinti ir homoseksualumo iškrypimu, nes tai evoliuciškai nenaudinga, be to jų mažiau - taigi jie nukrypmas nuo normos), svarbu tik ar jie tenkindami savo poreikius daro žalos aplinkiniams ar ne. Apie normalius homoseksualus ir pedofilus jau rašiau - vieni daro tą žalą, kiti ne. Beje, žalingų nukrypimų gali pasitaikyti ir tarp tradicinės orientacijos žmonių - pvz. seksualiniai maniakai su sadizmo elementais, prievartautojai.

Dėl zoofilų, tai čia tokia įdomi problema. Žmonės skerdžia ir valgo gyvūnus, mėgaujasi bulių kautynėmis, žiauriomis sąlygomis laiko vištas dedekles. Bet kadangi tai tenkina daugumos poreikius, nesiskaito amoralu ir gyvūnams nesuteikiama tokių teisių kaip žmogui. Gi kai nori mažuma tenkinti savo seksualinius poreikius su gyvūnais - sadistai ir zoofilai - tai tada jau gaunasi gyvūnų kankinimas, amoralu, atsiranda gyvūnų teisės. Nors galbūt tam iškrypėliui savo lytinį poreikį patenkinti daug svarbiau nei kitam žmogui suvalgyti antrekotą ar pasimėgauti bulių kautynėmis. Galima manyti kad jei tų zoofilų būtų didesnis procentas ir jie sugebėtų kovoti už savo teises, požiūris į juos kažkiek pasikeistų.

Dėl nekrofilų, tai pas mus yra nuostatos dėl lavonų niekinimo, nors praktiniu požiūriu tiems lavonams iki lemputės kas su jais daroma. Tik tiek kad tą lavoną galima laikyti kaip ir jo giminaičių nuosavybe, todėl zoofilas neturėtų jo naudoti savoms reikmėms. O šiaip jau man nei nekrofilai nei zoofilai niekuo neužkliuna, ypač jei zoofilas savio poreikiams naudoja savo augintinį.