Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 11:54:00
Aš iš vakarų noriu perimti tai kas man patinka. Beje, man ten daug kas žymiai labiau patinka nei pas mus - pradedant žmonių kultūra, iš ko seka ir daug viso kito.

Dėl tarybinės ir fašistinės simbolikos, tai jos uždraudimo iniciatoriai iš esmės tie patys, kurie kovoja ir prieš homikų demonstracijas. Simbolius drausti man atrodo gana kvaila ir, tikriausiai, pažeidžia žmogaus teises. O skatinimas pažeisti įstatymus, smurtauti, tikriausiai ir neturi būtų toleruojamas. Čia taip pat reikėtų bausti jei homikai savo demonstracijose ragintų ką nors kaip nors prievartauti ar mušti heteroseksualus.