Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Fla
Data: 2010-05-05 19:13:22
Teisingai, pochui sunaus laime, bele tevui gerai.

O dabar duok sunui per ausi, tegul prasimano is kurnors
pinigu, ir tevui alaus ir parduotuves parnesa :)

P.S. O siaip turi manau reikiama gyslele, kad galetum uz 'teisybe' kovot.
      Tik va, kad tokie paskui randami pamishkese, vemalais uzhspringe.. :\

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)