Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-07 09:45:23
vat su shituo sutinku - ash vezhiau kunigeli i dieduko laidotuves ir atgal - ir ne betkoki, o te visa toki glamurna prancishkona - mobylka jis ishsijunge 10 metru nuo karsto ir isijunge ir vel pradejo pliurpt apie paskalas kaip supista turgaus boba nuejes 10 metru nuo duobes...  Negana to, gaves 200lt buvo gausiai nepatenkintas paklause kur dirbu ir akivaizdzhiai apzhvelges mashina parode savo nepasitenkinima... Nei uzhuojautos del dieduko netekties, nei ko nors (man gi ant kaktos neparashyta, kad ash ateistas ir man tie jo kliedesiai nereikalingi)...