Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 12:15:19
Džiugiai šypsotis nebūtina. Kiekvienas gali turėti savo nuomonę. Gali būti netgi rasistas, antisemitas, homofobas ar kitoks ksenofobas (jų Lietuvoje tikrai nemažai ir mano nuomone tai pagrinde provincialumo ir tamsumo išdava). Bet pripažįstame (o dėl to ir ES mus priima) žmonių teises į susirinkimus, apsaugą nuo smurto, tad turėtume ir praktiškai užtikrinti tas teises. Yra šalių, gyvenančių pagal šariato ar kitokius įstatymus, bet man jie nepatinka, man patinka vakarietiška demokratija, džiaugiuosi kad Lietuva link jos eina ir nenoriu kad tai būtų stabdoma ar grįžtama į totalitarinę visuomenę.