Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-05 22:28:17
Kiek yra zhalgirio fanu oponentu, ir kiek norinciu supyzdint koki nors shustausko pasekeju bureli  ..? Saujele palyginus su tuo, kad geju eitynems nepritaria ~90% LT gyventoju. Kodel del keliu shimtu pyderastu reiketu sutraukt visas policijos ir kariuomenes pajegas..? Kad gintu pyderastus zhalodami nesusitupejusius vaikigalius (irgi LT piliecius)..? Kuo jie cia tokie nusipelne tie gejai..? Normalu kazhkokiam renginiui skirti keleta policijos ekipazhu ir greitushke, o ka cia padarytu tie keli ekipazhai..? Manyciau motyvas labai netgi pasvertas. I pyderastus neigiamai zhiuri didzhioji dalis liaudies, ir tai reikia ivertint. O ne truks plysh vistiek padarom pyderastams eitynes, bet kokia kaina, bet tegu prazhygiuoja.