Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Fla
Data: 2010-05-05 17:23:42
Tu dar pasiulyk balsavima UZH ar PRIESH visu zhydu sushaudyma.
Kazkaip itariu, kad daugumos nuomone siuo klausimu nei manes, nei taves nedziugintu.

Arba balsavima UZH ar PRIESH visu mokesciu panaikinima :D
Arba balsavima kad UZH ar PRIESH "VISIEM PO PUSLITRY per menesy NEMOKAMAI"!

Todel manau gerai, kad reikia rinkti/balsuoti uz atstovus, kurie veliau
sprendimus visais klausimais priiminetu (o ne tiesiogiai kiekvienam pilieciui
balsuoti del kiekvieno sprendimo, kaip pvz. shis paradas).

Kodel gerai? Nes yra tikimybe, kad durniai i "kazkokiu seimunu" rinkimus neis.
Nes gi rinkimuose balsuojama uz kazkokius tai "seimunus", o ne svarbiais
gyvenimiskais klausimais (kaip pydarai, ar puslitris degtines). Vistiek gi
visi jie vagys, ka ten balsuot! :)

To pasekoj (kadangi balsuojant atsisijoja kazkiek durniu), atsiranda tikimybe,
kad vidutinis statistinis seimunas bus _truputi_ protingesnis, nei vidutinis
statistinis tautietis. Tik tiek :)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)