Tema: Re: Pydaru tankai nepraeis!
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-07 10:46:42
Klausyk, o kas tau trukdo nubegt i ju eisena ir paprotestuot, arba i mishias kokias ir pamyzhciot apie viduramzhius...? Ash taves neketinu del to ishvadint kokiu fobu, ar pradet virkaut, kaip cia dabar diskriminuoji mano numyletinius, ar mano pasirinkima. Be to ish kur ishtraukei, kad ash ne bambyzas..? Geda jam matote priesh Europa – ne kas kitas, o tavo civilizuota europa ir stume tuos vaikakrushius su zombiais i Lietuva nuo Brunono laiku, gali buti dekingas del vaikakrushiu tik tokiems kaip tu pats, europos subines laizhytojams.